Returul Produselor
Regulamentul privind serviciul de retur
Potrivit legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță, într-o perioadă de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor cumpărate de pe https://www.cadou-ieftin.ro , conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
În cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?
Suma aferentă produsului returnat, care figurează în factură fiscală de stornare, îi va fi rambursată Cumparatorului în cel mai scurt termen, însă nu mai mult de 14 zile calendaristice de la data de la care intrăm în posesia produsului returnat prin:
1. Transfer în contul bancar specificat de Cumparator în formularul de retur, atunci când acesta a plătit prin ordin de plată;
2. În cazul în care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Procedura de returnare
În cazul în care doriți să returnați un produs, va rugăm să urmați următorii pași:
1. Completați Formularul returnare produs și trimiteți-l către Vanzator prin e-mail, la adresa: contact@cadou-ieftin.ro
2. După ce ați trimis formularul de retur completat, la adresa de e-mail specificată și ați primit confirmarea primirii formularului de retur din partea Departamentului de Retururi, introduceți produsul într-un colet, similar cum l-ați recepționat. Cumparatorul returnează produsul după caz, cu toate componentele, accesoriile, inclusiv certificatul de garanție, obligatoriu însoțit de factură.
3. După ce ați efectuat acești pași, vă rugăm să expediați produsul la adresa Vanzatorului, prin firmă de curierat rapid. Cumparatorul este responsabil de împachetarea produsului pentru expediere.
4. Nu expediați produse retur cu plata ramburs, deoarece nu vor putea fi recepționate, valoarea produsului se returnează doar în cont bancar după primirea și verificarea returului!
5. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către Cumparator. În cazul în care expediați coletul cu plata transportului la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali, dacă este cazul.
Termeni și Condițiide returnare:
1.Produsul/produsele returnat/e să fie în aceeași stare în care a/au fost livrate, fără urme de zgârieturi sau folosire (nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire), produsele sau componentele/accesoriile produselor să nu prezinte urme de folosire/praf;
2.Să aibă toate componentele, accesoriile;
3.Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea sau contravalorea lor;
4.Produsele se pot returna doar în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele cu care au fost receptionate, dupa caz, (factura, manual de utilizare, garanție), ambalajul făcând parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar Vanzatorul nu poate fi făcut răspunzător.
5.Costul transportului produselor returnate mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de Vanzator. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Atunci când produsul returnat ajunge în
posesia Vanzatorului, vom face o evaluare a stării produsului, inclusiv starea
componentelor și accesoriilor acestuia.
Clientul este de acord că în cazul produselor care la returnare prezintă urme
de praf, de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, fără
ambalaj, Vanzatorul își rezervă dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru
readucerea produsului la starea inițială, taxe ce vor fi comunicate clientului
după evaluarea prejudiciilor aduse.
Valoarea finală a diminuării se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce
trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare/reparare sau că diferența
dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului
folosit.
Diminuarea poate avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a
produsului. Taxele de diminuare vor fi comunicate către client după recepționarea
și verificarea produselor returnate.
Vanzatorul va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urmă evaluării și va rambursa clientului suma respectivă de bani.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE,
punctul 47, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a
bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în
același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă
în urma verificării conformitățîi, proprietăților și funcționalității
produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea
necorespunzătoare de către dumnevoastră.
Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet sau orice defect a unei componente a produsului comandat, înainte de începerea montajului și să păstreze conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii acestora.
Înainte de a proceda la instalarea produsului, clientul are obligația de a verifica starea produsului. Dacă observați că acesta prezintă defecte, semne de lovire, crăpături, nu procedați la instalarea/asamblarea lui! În acest caz, vă pierdeți dreptul de garanție și retur, acceptând, odată cu instalarea produsului, faptul că nu mai aveți cum dovedi că acest produs a ajuns așa inițial și nu s-a deteriorat în timpul instalării/montării defectuoase.
Produse care nu sunt acceptate la retur
1. În cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat. Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care sunt primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat, dacă prezintă urme de folosire, urme de praf, sau dacă este deteriorat. În consecinţă, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.
2. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate că și defecte în primele 48 de ore de la recepționarea produsului);
3. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de praf, de folosire excesivă și/sau intervențîi neautorizate etc.;
4. Un produs care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.
5. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valoarea produsului returnat;
6. Produse confecționate/aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plata în avans;
7. Dacă au fost achiziționate mai multe produse de același fel, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate;
8. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare.
9. În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat;
10. Nu se acceptă retur în oficiile poștale, returul se realizează exclusiv prin curier.
11. După perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.